Armand Eberson

Als inwoner van Stevensweert en als vader, vind ik het belangrijk, om betrokken te zijn bij het dorp waarin we wonen. Via KVW wil ik hier dan ook graag een bijdrage aan leveren. Samen kunnen we er dan voor zorgen dat alle kinderen in het dorp de mogelijkheid hebben om een te gekke zomer te beleven.